מלון David Tower, נפתח על פי הנחיות התו הירוק.

4443 - מלון David Tower, נפתח על פי הנחיות התו הירוק.

מלון הספא העירוני DAVID TOWER, שהינו אחד ממותגי היוקרה של רשת מלונות ACCOR הבינלאומית, שבנתניה שמקור השראתו מבוסס על סיפור אהבתם של הסולטאן דאוד פאשה ובחירת ליבו, לרגל הפתיחה ביום ראשון הקרוב משיק מבחר מבצעים שיתקיימו בשבועיים הקרובים, עד לפתיחה המלאה של המסעדה ב9/3/2021.

מלון הספא העירוני DAVID TOWER הוקם לפני שלוש שנים וממוקם בקו הראשון לחוף הים של נתניה, בלב ליבה של העיר, סמוך לשוק נתניה הנחשב לאחד מהשווקים היפים והססגוניים בארץ. במלון 75 חדרים וסוויטות המעוצבים בסגנון אקלקטי המשלב בין מזרח ומערב ומכילים את כל פריטי האבזור והנוחות בסטנדרטים הגבוהים משלב בין קסם תרבויות שונות, לבין עולם הפנטזיה והמציאות ומהווה מקום מפלט ורוגע מחיי היומיום, עם ספא משתמש לטיפולים לקוחים מתוך יומן המסע שניהל דאוד פאשה אשר במהלך מסעות נדודיו חקר את מנהגי התרבויות והמסורות העתיקות שאליו הגיע ותוך כדי למד את סודות הטיפולים העתיקים להרגעת הגוף והנפש שאותם הפך ליצירה של חוכמת חיים.

4442 - מלון David Tower, נפתח על פי הנחיות התו הירוק.

לאחר הסגר השני השיק המלון, חדרי אקזקיוטיב ספא עם מרפסת ונוף לים, בחדרים אוירה רגועה וייחודית, אמבט מיוחד ומערכת עם מוצרי שמני אמבט ייחודיים, מגוון משקאות בריאות בחדר ועוד הפתעות. בנוסף השיק  המלון סדרת חבילות וטיפולים של הספא VIA MARIS בהשראת מסעות הסולטאן ברחבי תבל שביצע כדי ללמוד את תענוגי העולם ולהעניק לאהובתו.

ספא VIA MARIS המשתרע על שטח של 1000 מ"ר, יפתח כאמור ביום ראשון הקרוב, תוך הקפדה יתרה ודקדקנית על כל פרט ופרט ועל כלל דרישות ההגיינה, כולל בריכת שחייה פנימית ומחוממת ופינת מנוחה בסגנון אותנטי מסורתי כיאה לסולטאנים וכל אלו עם נוף פנורמי לחוף ימה עוצר הנשימה של נתניה. הספא מצויד בחדרי טיפול מאובזרים במיטות חשמליות מתכווננות אקסקלוסיביות סוויטת טיפולים זוגית, ג'קוזי, ג'קוזי פרטי, חמאם טורקי אותנטי, סאונה רטובה, סאונה פינית, חדר כושר מאובזר במכשירי כושר מתקדמים וחדשניים.

4445 - מלון David Tower, נפתח על פי הנחיות התו הירוק.

בין היתר מקפידים על חיטוי כל המוצרים והחפצים שהאורח מרבה לגעת בהם כגון ידיות, ברזים בכיורים ובאמבטיה, דלת היציאה למרפסת, שלטים, מתגים של תאורה, של מזגן ועוד. לאחר שהחדר עבר את הנקיון והחיטויים הנדרשים, המנקה מדביק מדבקה מיוחדת על דלת החדר שמסמנת שהחדר עבר חיטוי. המדבקה נקרעת ברגע שהאורח הבא פותח את הדלת, וכך ניתן להבחין אם החדר עבר חיטוי. במרחבים הציבוריים האורחים נדרשים לעטות מסכות פנים. ברחבי המלון פיזרו עמדות חיטוי בכל פינה. המלון הגדיל את תדירות הנקיון בשטחים הציבוריים לרבות לובי, מעלית, ידיות דלתות, שרותים ציבוריים וכו’.

4446 - מלון David Tower, נפתח על פי הנחיות התו הירוק.

נהלי הנקיון וההגיינה במלון מחמירים ביותר עם הקפדה על חיטוי והגיינה בצורה יוצאת דופן, כאשר נקיון החדרים והספא עוברים חיטוי נוסף שצריך כדי לעמוד בתקנים של רשת ACCOR הבינלאומית העובדים כולם עוטים מסיכות, מחוייבים בשטיפת ידיים, החלפת כפפות בנקיון כל חדר וחדר, המגבות המלוכלכות עוברות ישר לשקית סגורה, והכל בהתייעצויות עם רשויות גלובליות ומקומיות, כולל ארגון הבריאות העולמי והמרכז לבקרת מחלות במטרה להבטיח נהלי הנקיון והגיינה מחמירים.

לרגל הפתיחה מחדש של המלון והספא מזמין המלון את הציבור ליהנות מחבילות מפנקות במיוחד באמצע שבוע, ימים א'-ה' עד לתאריך 9/3/2021: חוויית ספא זוגי זוג טיפולי ספא 45 דקות לכל אחד מבני הזוג, יין, כיבוד קל ושתיה חמה בספא VIA MARIS עם פינת מנוחה מפנקת הצופה לים ושימוש במתקני הספא, בעלות של 600 ₪.

4444 - מלון David Tower, נפתח על פי הנחיות התו הירוק.

ספא זוגי יומי + חדר מנוחה פרטי זוג טיפולי ספא 45 דקות לכל אחד מבני הזוג, יין, כיבוד קל ושתיה חמה בספא VIA MARIS עם פינת מנוחה מפנקת הצופה לים + חדר מנוחה במלון מסוג סופרייר ל- 6 שעות בין 10:00-18:00 בעלות של 800 ₪.

שימוש בחדר יומי אפשרות שימוש בחדר יומי  בין השעות 10:00-18:00 בעלות של 500 ₪ לזוג, עלות לינה במלון: באמצע שבוע –החל מ700  ₪ לזוג ללילה, סוף שבוע החל מ800 ₪ ללילה, הספא סגור בשבת, לינה + עיסוי זוגי. זוג טיפולי ספא 45 דקות לכל אחד מבני הזוג עיסוי לזוג + שימוש במתקני הספא+ לינה באמצע שבוע – 900 ₪. בסופ"ש- זוג טיפולים ושימוש בספא, ביום שישי בלבד + לינה –1000 ₪.

TRAVEL באזז.

השם שלך (חובה)

האימייל שלך: (חובה)

נושא

ההודעה שלך

[recaptcha]