Elmina, מלון חדש ביפו, הממוקם במבנה לשימור בן 100 שנים.

3466 - Elmina, מלון חדש ביפו, הממוקם במבנה לשימור בן 100 שנים.

מלון Elmina אשר נפתח לאחרונה ביפו, ממוקם במבנה לשימור בן 100 שנים ביפו ומציג שיתוף פעולה עם האדריכל הבינלאומי רון ארד, לצד זוכה בפרס מעצב הפנים של השנה מיכאל אזולאי עלות ההשקעה בהקמת המלון מוערכת  בכ-15 מיליון שקלים.

המבנה בו ממוקם מלון Elmina, הוקם בסוף שנות העשרים של המאה הקודמת כבית מגורים, המשלב חנויות ומסחר. בשנת 1998 עבר הבניין תהליך שימור מיוחד כחלק מתוכנית שימור מבנים של העיר ת"א-יפו.

על עיצוב השטח הציבורי של המלון, בהם החדרים וגולת הכותרת הסוויטה הססגונית, אמון מעצב הפנים וזוכה בפרס מעצב השנה מיכאל אזולאי, הנחשב לאחד ממעצבי המלונות המצליחים בישראל על תכנון שטח הגג המרהיב של המלון היה אמון האדריכל הבינלאומי רון ארד.

3469 - Elmina, מלון חדש ביפו, הממוקם במבנה לשימור בן 100 שנים.

השניים עסקו רבות בפיענוח החוויה ההיסטורית הייחודית ותרגומה לאורח החיים העכשווי, תוך שהם מחדשים את המבנה בסגנון ארט דקו מוקפד ובכך מבטיחים את מעמדו של המלון כאבן חן יפואית נדירה.

אווה מונייה מנהלת השיווק של קבוצת רופא את ליפמן: בחרנו במיקום אטרקטיבי ביפו, שהופכת בשנים האחרונות לפנינה תיירותית מבוקשת המושכת אליה קהל מבקרים מהארץ ומהעולם. בחרנו להעניק חוויה אישית המותאמת בדיוק רב לצרכיו של כל אורח, במבנה עם סיפור היסטורי שורשי המהווה נקודת מפגש: בין ישן וחדש, היסטורי ומודרני, מזרח ומערב. במהלך השנה הקרובה אנחנו מתכננים להקים  פרוייקטים נוספים של חוויית אירוח הדומה לזו של Elmina יפו, שעתידים להיפתח באזור תל אביב."

3468 - Elmina, מלון חדש ביפו, הממוקם במבנה לשימור בן 100 שנים.

מלון "Elmina  ביפו הוא המיזם הראשון שהשקענו בו בקבוצה ומתבסס על חוויית אירוח ייחודית פרסונלית ומודרנית עם Rooftop הצופה אל נוף עוצר נשימה ובעתיד יפתח בו בר קוקטיילים אקסקלוסיבי להשלמת החוויה וזאת בהתאם למגמה שמתפתחת בשוק מלונות הבוטיק בעולם.

עיצוב- האוריינט פוגש את המערב: עיצוב חדרי המלון מושפע מהשפעות אוריינטליות מערביות המשלבים חלונות עותומאניים בעלי קשתות, כאשר לכל חלון יש סיפור משלו: מבעד לאחד ניתן לראות את הים, מבעד לשני את שרידי ההיסטוריה ביפו.

מבנה המלון עשוי כולו מאבן האופיינית לתקופה העותמאנית, הוקם לפני כמאה שנה כבית מגורים פרטי שיועד לאצולה העשירה. כדי להתאים אותו לזמנים המודרניים, השתמש מיכאל אזולאי בשלד הקלאסי ובקווי המתאר של המבנה, תוך שהוא מביא לידי ביטוי סגנון עכשווי והוויה עיצובית השזורה בצבע ועליזות. רצפות העץ עטויות בטקסטיל ובשטיחים אפריקאים צבעוניים. יצירות אמנות עכשוויות וסלים דקורטיביים קלועים, בולטים נוכח מראה החלונות האופייניים, ואלה, בקסם המיוחד השמור להם,  מגלים בכל פעם מראה אחר. מאחד ניבט הים, מהשני מציצים שרידים היסטוריים ומאחרים, צבעים ותנועה המשתנים כל העת. ריהוט מודרני ונגיעות של גוונים עליזים בהם צהוב מעושן ואדום ארגמן, מפיחים אוירה של פאר בחלל בן מאה השנים.

3467 - Elmina, מלון חדש ביפו, הממוקם במבנה לשימור בן 100 שנים.

גג מרהיב ופסל אייקוני: הגג של מלון Elmina, הקרוי "A La Gag", תוכנן על ידי מעצב העל רון ארד, ומשמש נקודת תצפית מרהיבה ממנה אפשר להשקיף על קו הרקיע של תל אביב תוך כדי התמסרות למוזיקה מלטפת והתענגות על קוקטייל ייחודי. את הגג מחפה פסל אייקוני עוצר נשימה, המשמש כגוף אור גמיש הלוכד את קרני האור ומאפשר לצללים לרקד תחתיו. רהיטי הגג, עבודת אמנות בפני עצמה, הם תוצאה של שיתוף פעולה ייחודי בין רון ארד לחברת Moroso, חיבור שהוליד ליין חדש של ריהוט שנקלע ביד על ידי בעלי מלאכה צעירים מהעיר דקר בסנגל ומוצג לראשונה בElmina יפו . כל פריט תוכנן כדי לאפשר את קיומו של רגע ייחודי, יפה ומלא השראה בראש הגג המבוקש ביותר ביפו, או במילותיו של האדריכל עצמו: "הגג שמח, הרהיטים שמחים, אני מקווה שהמבקרים יהיו שמחים עוד יותר".

3470 - Elmina, מלון חדש ביפו, הממוקם במבנה לשימור בן 100 שנים.

הפניה לרון ארד נעשתה באופן יזום ע"י ניר עבאס סמנכ"ל הפיתוח של חברת הנדל"ן "רופא את ליפמן" לדברי עבאס: "ב- 12 שנה האחרונות יצא לי לראות לא מעט מבנים וגגות בעיר, אבל כשראיתי את הגג הזה לראשונה הבנתי כי מדובר כאן במשהו יוצא דופן המשלב את העבר, ההווה והעתיד של ת"א יפו, היה לי ברור כי את עיצוב הגג יש להפקיד בידיו של מעצב מוכשר ואקסטרווגנטי . הפניה לארד נעשתה מתוך הערצה לעבודות שלו, לא באמת חשבתי שזה יקסום לו ושיחזור אלי כל כך מהר, אבל אני אוהב לנסות דברים שאחרים לא, ארד אכן חזר ומימש את הפוטנציאל ועיצב גג שטרם נראה כמותו בת"א".

במלון 3 סוגי חדרים : חדר קלאסי, חדר דלקס  וגולת הכותרת- סוויטת Elmina  יפו המעוצבת כקופסת תכשיטים יקרת ערך האוצרת בתוכה צבעוניות מהפנטת. מחיר ממוצע לחדר החל מ- 990 ₪  ללילה.

, www.elminahotel.co.il

TRAVEL באזז.

השם שלך (חובה)

האימייל שלך: (חובה)

נושא

ההודעה שלך

[recaptcha]