מלון מטיילים בקיבוץ גשר הזיו- באווירת כפר דיגים יוני אותנטי.

2013 - מלון מטיילים בקיבוץ גשר הזיו- באווירת כפר דיגים יוני אותנטי.

את חופשת הקיץ שלי השנה החלטתי להעביר בנוף ילדותי, הגליל המערבי. היות וחוף אכזיב הוא חלק בלתי נפרד מנעורי וילדותי ומהנוסטלגיה והזיכרונות שיש לי לאזור, בחרתי לשהות ב"מלון מטיילים" בקיבוץ גשר הזיו, אשר נמצא כ-5 דקות נסיעה מחוף אכזיב הקסום ומעוד אטרקציות מעניינות ומרתקות.

 

1517 - מלון מטיילים בקיבוץ גשר הזיו- באווירת כפר דיגים יוני אותנטי.

החצר במלון מטיילים בגשר הזיו

בדרכי למשרד הקבלה של המלון,  קידמו אותי יחידות דיור צמודות לקרקע, המוקפות בחצר ירוקה ומטופחת בשלל פרחים ועשבי תיבול ובמשרד הקבלה, קיבל את פני צוות אדיב ונעים מלא באנרגיות מזמינות, עם  כל אלה יחד עם הנוף הפסטורלי והרגוע של המקום הבנתי  ש"מלון מטיילים" הוא המקום הנכון, בזמן הנכון ומושלם לפסק הזמן והפוגה מחיי השגרה. גם דירת הנופש בה שהיתי, המעוצבת בהשראת כפר דיגים יוני אותנטי בגווני הכחול והטורקיז תרמו לתחושת החופש והדגישו את חווית הפינוק, הנופש הרוגע והנתק להם ערגתי זמן רב.

1513 - מלון מטיילים בקיבוץ גשר הזיו- באווירת כפר דיגים יוני אותנטי.

חדר במלון מטיילים המעוצב בהשראת כפר דייגים יווני.

 

מיקומו האידיאלי של מלון מטיילים, הנמצא בקרבת אטרקציות רבות ומסלולי טיולים בטבע, מדרבן את אורחיו לצאת לטייל, לזוז ולנוע ותוך כדי ליהנות מהיופי הטבעי והפראי אשר למרות השנים הרבות שעברו מאז ביקרתי בו,  עדיין שמר על האותנטיות הקדומה ושניתן לחוש בו את האוירה ההיסטורית העתיקה והחדשה שכה מייחדת את האזור, כמו  אתרי ארכאולגיה בתל כזיב ובכפר שאלי אביבי נמצא בו  ועד נסיעה לעכו לסייר בעיר העתיקה ובשוק, להתפנק בחמאם הטורקי של גטאס ולאחר מכן לחוות חוויה גסטרונומית במסעדות הדגים המצוינות בשוק כמו מסעדת "סבידה" המעולה בה מוגשים מדי יום דגים טריים הישר מחכתם של דיגי עכו.

 

1507 - מלון מטיילים בקיבוץ גשר הזיו- באווירת כפר דיגים יוני אותנטי.

חוף אכזיב הקסום.

 

מי שחשקה נפשו בבטן גב יכול לעשות זאת בחוף אכזיב הקסום אשר נחשב לאחד מהחופים השמורים והיפים ביותר בארץ, בגלל רצועת החוף המפורץ והפראי שלו עם ברכות המים הטבעיות בין הסלעים בהם הילדים יכולים להשתכשך, את הידע ההיסטורי ניתן להעשיר בתל אכזיב בו ניתן לראות שרידים ארכאולוגים המאזכרים את אכזיב אשר שימשה כנמל בתקופות קדומות, בנקרות ראש הנקרה הנמצא בסביבה הקרובה ניתן לרדת עם הרכבל למבוך הסלעי שבו הים מתנפץ סביב הסלעים מכל עבר, נחל כזיב הוא אופציה מצוינת לאוהבי מסלולי הטבע היכולים להמשיך משם למבצר מונפורט בנמצא בקיבוץ יחיעם.

 

1515 - מלון מטיילים בקיבוץ גשר הזיו- באווירת כפר דיגים יוני אותנטי.

שקיעה בחוף אכזיב

1519 - מלון מטיילים בקיבוץ גשר הזיו- באווירת כפר דיגים יוני אותנטי.

הנקרות בראש הנקרה

 

מלון מטיילים בגשר הזיו עבר לא מזמן מתיחת פנים ומקונספציה של חווית ואוירת "אכסניה" עבר טרנספורמציה למלון מעוצב עם חוויה של אירוח מלונאי מוקפד, יפה ומסביר פנים עם 28 יחידות אירוח במספר גדלים, ומתאים לזוגות ולמשפחות. במלון  ארבעה 4 דירות נופש, 8 חדרי אירוח זוגיים ועוד 16 חדרי אירוח סטודיו, כולם מעוצבים באווירת כפר דייגים יווני אותנטי, לחלק מהסוויטות המשפחתיות יש יציאה ל"דק" פתוח המשקיף על גינת המלון, הססגונית החדרים פונקציונליים ונעימים וכוללים טלוויזיה, מזגן, חדר רחצה, ומטבחון מאובזר במיקרוגל, קומקום חשמלי ופינת קפה, כמו כן מציע המלון רחצה בברכת השחייה הקיבוצית הפועלת בעונת הקיץ, ובית כנסת הפועל בתחומי הקיבוץ עומד לרשות הקהל שומר המסורת/הדתי.

 

1509 - מלון מטיילים בקיבוץ גשר הזיו- באווירת כפר דיגים יוני אותנטי.

חדר האוכל במלון מטיילים

את ארוחת הבוקר שאותה אכלתי בהנאה מרובה בגינת מוצלת של מלון מטילים  ואשר כללה היצע עשיר ומגוון של מבחר גבינות טריות ומעדני חלב, סלטים, ביצים, לחם טרי ולחמניות טריות, מיצים, קפה, תה, כשעל כל זאת מנצחת אחראית המטבח לילה המקסימה, כמו כן יש אפשרות להזמין קייטרינג מהאזור ולאכול את ארוחת הערב במתחם, או לעשות על האש באחד ממתקני המנגלים בחצר.

 

1512 - מלון מטיילים בקיבוץ גשר הזיו- באווירת כפר דיגים יוני אותנטי.

החצר במלון מטיילים.

מי שקצה נפשו במלונות של "הכל כלול" הכוללים רעש, צפיפות והמולה, ההופכים את החופשה לסיוט, ומי שמחפש וזקוק לרוגע, נופש ופסק זמן מחיי היום יום "מלון מטיילים" בגשר הזיו ניתן למצוא זאת ובנוסף לנתק, המלון מאפשר הזדמנות מצוינת לטפח ולשדרג את האינטימיות ויצירת "בונדינג" משפחתי, שרידי הארכיאולוגיה  ונופי הטבע באזור הם אפשרות מצוינת להכיר, לטייל  ולהיחשף לנופי הארץ וללמוד תוך כדי תנועה את ההיסטוריה המרתקת של האזור ושל ארצנו, והכי חשוב  הדובדבן שבקצפת, חוף אכזיב עם השקיעות הקסומות שיש בו.  לאור כל הנכתב לעיל, אין פלא שחווית הנופש שלי ממלון מטיילים בקיבוץ גשר הזיו השאירה לי טעם של עוד וברור לי מעבר לכל ספק שכשאגיע שוב לאזור,  אבחר בו כאופציה ראשונה לשהות בו.

https://www.travelhotels.co.il

TRAVEL באזז.

השם שלך (חובה)

האימייל שלך: (חובה)

נושא

ההודעה שלך

[recaptcha]